وب سایت رسمی هیئت فوتبال شهرستان  ابرکوه

وب سایت رسمی هیئت فوتبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار ورزش فوتبال و فوتسال شهرستان ابرکوه
وب سایت رسمی هیئت فوتبال شهرستان  ابرکوه

وب سایت رسمی هیئت فوتبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار ورزش فوتبال و فوتسال شهرستان ابرکوه

پیروزی پرگل تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ دسته اول ابرکوه

تیم فوتبال پرسپولیس و کانون فرهنگی مریم آباد روز جمعه 17مهرماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید پوراکبری ابرکوه به مصاف هم رفتند در نیمه نخست بازی تیم فوتبال پرسپولیس ابرکوه توانست با نتیجه سه بر یک به رختکن بروند در نیمه دوم  این بازی تیم فوتبال پرسپولیس به حملات خود ادامه داد و توانست سه بار دیگر دروازه حریف خود را باز کندو تیم کانون فرهنگی مریم آباد توانست با گل دقیق 75 خودنتیجه بازی را کمتر کند . تیم پرسپولیس ابرکوه توانست در پایان بازی با نتیجه 6 بر 2 تیم کانون فرهنگی مریم آباد را شکست دهد و به صدر جدول برود







پیروزی تیم فوتبال شهدای مهردشت در هفته اول مسابقات لیگ دسته یک شهرستان ابرکوه

هفته اول مسابقات فوتبال دسته یک شهرستان ابرکوه جام خلیج فارس روز پنجشنبه 16 مهر ماه از ساعت 15 در محل چمن ورزشگاه شهید پوراکبری ابرکوه بین تیم های شهدای مهردشت و شهدای اسفند آباد آغار شد . در نیمه اول دو تیم بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم تیم شهدای مهردشت توانست در دقایق 55  و 90 تیم شهدای اسفند آباد را شکست دهد و هفته اول را با پیروزی پشت سر بگذارد . قضاوت این مسابقه به عهده آقای حجت زارع پور بود و آقایان رجبی نژاد و امیدپناه کمک داوران این مسابقه بودند. در ادامه هفته اول این مسابقات فردا جمعه دو تیم پرسپولیس و کانون فرهنگی مریم آباد از ساعت 15 در محل ورزشگاه پوراکبری به مصاف هم می روند.








هفته چهارم لیگ فوتسال جوانان استان یزد

هفته چهارم لیگ فوتسال جوانان استان یزد روز سه شنبه مورخ ۹۴/۷/۷ با برگزاری دو دیدار در سالن فجر مجموعه شهید پور اکبری پیگیری شد و نتایج زیر به دست امد.

سراسازان ابرکوه ۳                     شهدای محمد اباد ۳

 پرسپولسی ابرکوه ۳                           پردیس بافق ۲


IMG_5270


IMG_5281


IMG_5281


IMG_5285



نتایج هفته دوم لیگ فوتسال نوجوانان گرامیداشت هفته دفاع مقدس

هفته دوم لیگ فوتسال نوجوانان گرامیداشت هفته دفاع مقدس جمعه مورخ ۹۴/۷/۳ با برگزاری دو دیدار در سالن فجر مجموعه شهید پور اکبری پیگیری شد و نتایج زیر به دست امد.

۱. کویر ب ۲                          کویر الف ۱

۲. سراسازان ۸                        سرو ۲


IMG_5225


IMG_5213



نتایج هفته اول لیگ فوتسال نوجوانان ابرکوه گرامیداشت هفته دفاع مقدس

هفته اول لیگ فوتسال نوجوانان ابرکوه گرامیداشت هفته دفاع مقدس چهارشنبه مورخ ۹۴/۷/۱ با برگزاری دو دیدار در سالن فجر مجموعه شهید پور اکبری اغاز شد و نتایج زیر به دست امد.

۱. سراسازان ۱                      اتحاد ۶

۲. سرو ۱                           کویر الف ۷


IMG_5211


IMG_5213


IMG_5214


IMG_5222


IMG_5225




نتایج هفته سوم لیگ فوتسال جوانان استان یزد

هفته سوم لیگ فوتسال جوانان استان یزد روز سه شنبه مورخ ۹۴/۶/۳۱ با برگزاری دیدار تیم های فهادان یزد و پرسپولیس ابرکوه پیگیری شد که تیم پرسپولیس توانست در خانه حریف  با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

http://abarsport.ir/wp-content/uploads/2015/09/IMG-20150922-WA0024.jpg