وب سایت رسمی هیئت فوتبال شهرستان  ابرکوه

وب سایت رسمی هیئت فوتبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار ورزش فوتبال و فوتسال شهرستان ابرکوه
وب سایت رسمی هیئت فوتبال شهرستان  ابرکوه

وب سایت رسمی هیئت فوتبال شهرستان ابرکوه

آخرین اخبار ورزش فوتبال و فوتسال شهرستان ابرکوه

قهرمانی تیم فوتسال مارال ابرکوه در لیگ فوتسال دسته اول استان یزد

پس از انجام 30 مسابقه سرانجام تیمهای مارال شیر ابرکوه  با قهرمانی خود توانست جواز صعود به مسابقات لیگ برتر فصل 95 را بدست آوردد . این مسابقات با شرکت شش تیم بصورت رفت و برگشت با انجام 30 مسابقه از روز سه شنبه 1394/10/15 آغاز و در روز جمعه مورخ 94/12/21 بعد از گذشت تقریبا 66 روز به پایان رسید . این مسابقات یادواره شادروان رضا فراشاهیان برگزار گردید . تیمهای مارال شیر ابرکوه با سرمربی آقای حسین مهیاری توانست به مقام اول دست یابد.



IMG-20160120-WA0005

همچنین تیم فجر سلطانیان بعنوان تیم اخلاق انتخاب گردید و آقای محسن سبحان بازیکن تیم سهیل اشکذر با زدن 13 گل بعنوان آقای گل دست پیدا نمود . از نکات حایز اهمیت به ثمر رسیدن 178 گل در 30 مسابقه که میانگین 6 گل در هر مسابقه بود . دو دروازه بان آقایان مجید جوادی پور با زدن دو گل از تیم سهیل اشکذر و سهیل رهنما با زدن 4 گل از تیم صبای یزد لقب دروازه بان گل زن را به خود اختصاص دادند .

در پایان جا دارد از همه عزیزانی که در برگزاری مسابقات ما را یاری دادند تشکر و قدردانی میگردد

همچنین هیات فوتبال ابرکوه قهرمانی و راه یابی تیم فوتسال مارال به رقابت های لیگ برتر استان یزد را  به همه ی عوامل اجرایی و بازیکنان این تیم تبریک می گوید.


کانال هیات فوتبال ابرکوه/هر لحظه کنارشماست.

جهت پیوستن به کانال هیات فوتبال بر روی لینک زیر کلیک نمایید


تیم فوتسال نوجونان تربیت آباده قهرمان جام چهارجانبه روز جمهوری اسلامی شد

تیم فوتسال نوجونان تربیت آباده قهرمان جام چهارجانبه روز جمهوری اسلامی شد

مسابقات چهارجانبه فوتسال نوجوانان که با حضور تیم های هلال احمر ابرکوه ، غدیر اقلید ، کویر ابرکوه و تربیت آباده در محل سالن ورزشی فجر ابرکوه برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات تیم فوتسال نوجوانان تربیت آباده توانست در مسابقه فینال تیم کویر را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود تیم های کویر ابرکوه ، غدیر اقلید  هلال احمر ابرکوه به ترتیب مقام های دوم تا چهارم را کسب نمودند.